niedziela, 10 lutego 2008

Eppearance-Konsbud - Tankkaa Neste A24 5:8 (0:0)

Info ze strony www HALP ->

Składy
Eppearance-Konsbud: Ernest Antos, Norbert Antos, Arek Burnat, Piotr Czypicki (KARA) (KARA), Marcin Dębicki, Arkadiusz Mazurek, Jakub Roguski, Sebastian Roszkowski

Tankkaa Neste A24: Andrzej Bazior, Przemysław Biel, Mateusz Buczkowski, Michał Cywiński, Paweł Cywiński, Marek Garncarek, Bartosz Kłodziński, Marcin Leszczyński

Bramki
Eppearance-Konsbud: Norbert Antos - 2, Arek Burnat - 1, Piotr Czypicki - 1, Sebastian Roszkowski - 1
Tankkaa Neste A24: Przemysław Biel - 2, Mateusz Buczkowski - 2, Marek Garncarek - 1, Bartosz Kłodziński - 2, Marcin Leszczyński - 1

Opis meczu


Sędziował
Szpakowski Adrian, Wilkanowski Tomasz


Norbi - kara nie zosta ci wpisana? Bramki sa w porzadku? No i do przerwy też był inny wynik (4-2)? Czypol - w koncu dostałes 2 czy 1 karę dziś?

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

co za kutas!gdzie mozna sprawdzic w jakie dni mecze sedziuje? pojde i mu nagadam... frajer!
powiedzial mi jeszcze ze tej drugiej kary nie mam! jak go spotkam na halpie to sobie z nim pogadam a wtedy lepiej zeby juz nam nie sedziowal wiecej bo nie skonczy sie to dla nas dobrze...
a wy na rzymskiego tak narzekaliscie - tamten przynajmniej na slosc nie robil jak ten idiota...

norbi pisze...

Ja sie ciesze ze mi kary niewpisal i bede mogl zagrac z unibal...2 gole sie zgadzaja chyba(bramki arka niepamietam)
DZIEKUJE W IMIENIU PRZEMKA...DARKOWI ZE PRZYBYL NA MECZ...!!!CZY MY KURWA JESTESMY PAJACAMI I NIE MAMY DO SIEBIE SZACUNKU???NA HUJ ROBIE SONDE ???CHETNIE ZAPROSILBYM MARCINA I CALY ZESPOL MIALBY WIECEJ SIL DO WALKI!!! NA MECZU Z UNIB.BEDZIE 10 OSOB ALE NAPEWNO LEPIEJ WYJDZIE DRUZYNIE NIZ JAK JEST NAS 7...
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

otoz to Norbi,zawsze cos wypada,tym razem mnie chorobsko wzielo i gralem z musu,bo nie bylo nikogo na zmiane,a szkoda tez ze mojej bramki nie pamietasz-coz to byl za strzal...,
mnie w tym tygodniu nie ma na treningach-jestem chory.
Odnosnie taktyki,wydaje mi sie ze po tak mocnym uderzeniu jak bylo 2-0 powinnismy zmienic sposob gry na taki jak z ruchem,czyli zagrac z tylu z wysunietym Czipolem, Arasiem lub Seba,bo na walke caly mecz bez pelnego skladu nie mamy sil.Podziekowania dla Debika za to ze byl i nie olal nas.

norbi pisze...

...masz racje Burnacie z ta taktyka...bo do stanu nawet 2-2 gralismy swietnie...pozniej jednak wrocilo wszystko do naszej normy czyli obrona-atak....w srodku pola wielka dziuraaa...nie wiem tylko co do mnie areczku knujesz ze mam ci dziekowac ze grales z choroba???ja mam zal do calego zamieszania i sondy ktora robilem wlasnie po to zeby sklad sie zgadzal...ale naprawde coraz bardziej mam to w dupie...nienawidze jak mnie ludzie olewaja czy tj.takie dziwne???

Anonimowy pisze...

nic nie knuje ani sie nie uzalam,tylko bez sensu dla mnie jest gra gdy jest sie chorym,ledwo wytrzymywalem 3 min,olewanie to dotyczy nie tylko ciebie,bo tez calej druzyny,wniosek dla mnie taki ze jest kilka osob ktore chca grac i pare ktore chca grac bo nie maja nic innego akurat do roboty.Tych ostatnich trzeba wymienic na SLS.

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie z wami z tego co widze na tance nie bylo kolorowo mimo tego ze powiedzialem ze nie moge byc na meczue tydzien wczesniej prawie to i tak darek dal dupy. Trzbea nastawienie zminic niektorych niektorym zajebiscie zalezy na wynikach na grze a niektorzy przychjdoza rozprostowac kosci ale to chyba przyjdzie z czasem(wieksze zainteresowanie druzyna;/)

norbi pisze...

JA TYLKO ZALUJE ZE MUSZE BRAC WSZYSTKO NA SIEBIE A KOLEDZY Z FIRM EPPEARANCE LUB KONSBUD MAJA WYJEBANE...WIEC PROSZE NIEMOWIC NA MECZACH TEKTOW TYPU "PREZES"... W IMIENIU MOIM........

ps.z huja bata....i bawmy sie dalej...ja dostalem antybiotyk :)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Mianem Prezesa nigdy bym cie nie nazwał Norbi. Wiadomo Prezesów może być tylko dwóch ;). Ale przydaje się osoba, która czasem z boku zmobilizuje kolegów niecenzuralnymi słowami do lepszej gry ;) Wszystko zależy od wyczucia chwili.
Odnośnie składu na SLS to faktycznie trzeba by wybrać tych którzy dosłownie palą się do gry. Wiem, że w obecnej chwili, kiedy sam jestem sporadycznie na meczach nie powinienem się wymądrzać, ale nie rozumiem jak można olać taką okazję jak Darek. Ja wolny czas podczas moich zjazdów z Norwegii do kraju układam pod HALP. Dlatego w góry z Kasią jadę 25go lutego w poniedziałek, a nie w niedzielę, kiedy będzie mecz z Zaprawionymi. Tylko niech nikt mi się nie wygada ;) Wiem też, że większość naszego teamu by tak postępowała!
No i jeszcze prośba do Serka i drużyny o możliwość rozegrania meczu z Devilsami w piątek lub sobotę (29luty lub 1marzec) wtedy będę jeszcze w Szczecinie, a chętnie zagram w Grand Derby :)
P.S. Dobrze, że nie ma limitów znaków w tych komentarzach...

Ernest Sereck pisze...

Norbi, Arek - znow się zaczyna jakas dziecinada !!!

Po pierwsze - raz na zawsze ma byc koniec z txt'ami "niektorzy to, niektórzy tamto". Od dzis wywalam takie komentarze. Albo ktoś mówi po nazwisku w twarz ze ma pretensje do kogoś, albo morda w kubeł. Powoduje to bezsensowne niesmaki.

Po drugie - ja daje od siebie wpisowe, w kazdym meczu ile moge na boisku /czasem wiele nie moge ale przeciez nie jestem zawodowcem jak zaden z nas/, zalatwiam terminy aby pasowalo wiekszosci, sprawdzam protokol o ile moge... Bylo ustalone, ze już NIE MIESZAM SIE W SKŁAD! Wiec skąd znow do mnie pretensje...??? Co ja jeszcze moge zrobić? Miałem kurwa pojechać po Darka, założyć mu buty i wypchnąć na boisko? A wczesniej wyczytać w szklanej kuli, że się nie pojawi...? Jesteśmy dorośli, tak? Wiecej robić dla teamu nie mam czasu ani nerwów - I JA MÓWILEM TO OD SAMEGO POCZATKU!!!!!

Dwie porażki i znów wojna? Po coz nam to potrzebne... Kiedy wreszcie zrozumiemy ze to tylko amatorska liga i za nic w swiecie nie zrobimy z tego zespolu mega-profi-super-Ac Milan.

Darek nie przyszedl, nie zadzwonił, wiec nara... wiecej szansy nie dostanie - po co to rozgrzebywac i mnie i innych wkurwiac?

Takie newsy i pretenesje psują atmosferę i rozwalają zespół.

norbi pisze...

CYTUJE SLOWA MOJEGO 1 KOMENTARZA"DZIEKUJE W IMIENIU PRZEMKA...DARKOWI ZE PRZYBYL NA MECZ...!!!"czy ja nienazywam po imieniu???
ps.DAREK CHCIAL BARDZO GRAC I DALEJ CHCE JEDNAK NIEPOROZUMIENIE SPOWODOWALO TO ZAMIESZANIE...
z 2 porazek tragedii nierobie tylko ruszyla mnie sytuacja z sonda...

Anonimowy pisze...

ale jedno mozesz serek zrobic - wykorzystaj swoje rozlegle kontakty i zapytaj sie kogo trzeba czy nie da sie nic zrobic z moja kara,tzn. niech ten pieprzony sedzia sie sprostuje(bo naprawde mowil ze tej drugiej nie mam) albo przypieke go goracym zelazem...
mysle ze z unibaltic'iem moge sie przydac(choc jest to moje subiektywne odczucie), a jest to dla nas chyba najwazniejszy mecz tego sezonu...czypol.

Ernest Sereck pisze...

Czypol - HALP'owcy dostali ta informacje i dzialaja w tej sprawie.