piątek, 4 stycznia 2008

Wszystkie żony, matki i kochanki do monitorów czyli EPPE-KONS w TV :-)

Już w najbliższy weekend, czyli ND godz. 13:00 Eppearance - Bonus LIVE transmisja - zapraszamy do monitorów wszystkich członków rodzin i przyjaciół, znajomych, znajomych znajomych, znajomych z nasza-klasa, z Irlandii, Australii i w ogole :-)

W komentarzach prosze o info kto jest - kogo nie ma !!!

Zła wiadomość - niestety nie będzie koszulek na niedzielę:( Jeszcze nie zdążyli zrobić nadruków i dopiero do odbioru będą we wt/środę.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Niestety mój transport na lotnisko przyjeżdża po mnie o 13:30, więc znowu opuszcze mecz. Dam znać jaki mam rozklad wyjazdow i przyjazdów moze uda sie jakoś dopasować wczesniej terminarz, jezeli oczywiscie innym naszym zawodnikom będzie on też pasować. Powidzenia! Czekam na smska z relacją.

norbi pisze...

ulalala golab uczeszesz mnie rano?:)))bedziemmmm w telewizjiii ...pewny siebie bez presji sebol wystapi heh:)

Anonimowy pisze...

kurwa mac

aras pisze...

jestem jak zawsze

Anonimowy pisze...

no to sobie chociaz popatrze jako kibic

Anonimowy pisze...

jestem.:Dkurde szkoda ze nie ma jeszce kszulek:DPozdro.

norbi pisze...

jestem na meczu...pisac ludziska bo brakuje ludzi na obrone

wski pisze...

ja jestem ale nie wiem jak dlugo, mozliwe ze w 40 min opuszcze Was bo mam kurde kamere od 14 30 a halp ma to do siebie ze sa obsuwy!!!

Anonimowy pisze...

Norbi - jutro jestem i jak są problemy kadrowe daj, znać Piotrek i Darek ode mnie są chętni(obydwaj grają jako obrońcy)

Anonimowy pisze...

naturalnie jestem.

norbi pisze...

WYSOCKI MARCIN NIE DAJE ZNAC WIEC DARKA ZAPRASZAMY A PIOTREK NIECHAJ NA GIERY WPADA...narazie

Ernest Sereck pisze...

Wydaje mi sie ze na gierze Marcin mowił, ze bedzie. Norbi wyslij mu jutro SMS, numer wyslalem ci mailem...

marcin pisze...

siema... sorki, ze tak pozno sie odzywam. niestety jestem chory i nie zagram jutro. sprobuje sie doczolgac na tenisowa, zeby pokibicowac.

Anonimowy pisze...

JESTEM JAK ZAWSZE:P