wtorek, 18 grudnia 2007

Wczorajsza frekwencja na treningu - 2 osoby

Nie będę tego komentował.

3 komentarze:

norbi pisze...

mysle przemo ze trzeba zrezygnowac z tego terminu...myslalem ze twoi kolesie w wiekszosci beda chodzic i z mysla o nich robisz giery...czesto po meczu 2 dnio chodzic niemoge mysle jak wiekszosc...pozdr

norbi pisze...

PS.MADRE ZDANIE NAPISALI W OPISIE MECZU CYTUJE:W 2 POLOWIE EPPEARANCE ZACZELI W KONCU WALCZYC...mysle ze chodze przed wszystkim o gre cialem co mowil serek w przerwie...

Anonimowy pisze...

Norbi, ja nie pisałem, że nie było ludzi do grania. Po prostu od nas były dwie osoby. Jeżeli ktoś deklaruje, że będzie chodzić na halę, to przynajmniej wypadałoby poinformować: dzisiaj mnie nie będzie; i to mi wystarczy. Mamy stronkę, telefony, itd. Przekazać informację - żaden problem. Poza tym bez treningów nie mamy szans, przestaniemy się spotykać na gierkach , znowu będzie jak na początku sezonu. Ja będę się jednak upierał, że dzięki właśnie tym gierkom(między innymi oczywiście) jakoś lepiej ta nasza gra zaczęła wyglądać. Bez treningu wrócimy do poziomu z początku sezonu.