środa, 5 grudnia 2007

KASA.. -pierd.pieniadze:(

Panowie chciałbym tutaj zwroćic uwage co do spraw organizacyjnych, poniewaz nie wszyscy wiedza kto, czemu, za ile i dlaczego.

1. SPRAWA- wpisowe,jak wiemy duza pula od sponsorow + skladki NAS WSZYSTKICH, za ktore beda koszulki...czy do 2010 pytanie do serka i przemka:))))

--
OD EA: Obecnie uzbieraliśmy 1470 PLN (ok, zakładam ze 1500, bo czekamy na 30 od Marcina Wysockiego). To nie jest tak, ze ta kasa ma iść na koszulki a od sponsorow na wpisowe. Nasz budżet (sponsorzy + zawodnicy) razem finansują wpisowe i koszulki.

Na dziś wygląda to tak ->
Mamy: 900 (serek) + 900 (przemek) + 1500 (składki) = 3300.
Koszt wpisowego: 2400, zostało: 900.

Koszulek musimy kupić 11 (tyle zawodników w drużynie). Koszt stroju to albo od 80 do 120 zł. Jak widać nieco kasy brak i musimy się zastanowić, co z tym poczynić (mysle, ze po prostu zejdziemy z jakośći, elementów strojów).
----



2. SPRAWA - TRENINGI w kazdy poniedzialek godz 21:30 organizuje Przemek Zurowski (skladki,ilosc ludzi oraz wszystko cj. zwiazanej z giera w poniedzialki)

--
Od EA: - Treningi powinny miec OSOBNY BUDZET, bo chodzą czesto inne osoby niż grają, albo chodzą w czwartki. Budżetem niech zajmuje się Przemek. Na dziś jesteśmy, z tego co wiem, 60 PLN w plecy po 1szym treningu.
--


3. SPRAWA-TRENINGI co drugi czwartek godz. 19:30 organizuje norbi (skladki,ilosc ludzi oraz wszystko c.zwiazane z giera czwartkowa)

--
Od EA: - Treningi powinny również mieć OSOBNY BUDZET, bo chodzą czesto inne osoby niż grają, albo chodzą w poniedziałki. Budżetem niech zajmuje się Norbi.
--

Mam nadzieje, ze jest jasność: są trzy osobne wątki, trzy osobne osoby odpowiedzialne i trzy osobne budżety.

3 komentarze:

norbi pisze...

Napisze odrazu, z moich czwartkowych treningow- mamy na plusie 40zl, a za giere placimy 80 wiec napewno 4 osoby beda!!!kazda kasa jest gwarancja mojego spokoju ze niebedziemy zalegac bo ktos niemogl byc!Dlatego jestem za tym zeby na giery chodzilo jak najwiecej ludzi!!!Dobra rada dla przemka...koledzy innych itd bo szczerze w poniedzialki niebardzo mi np.pasuje tym bardziej ze mecze beda w niedziele najczesciej...w czwartki tez bede chodzil w kratke jak wszyscy....
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Moj pomysl jest taki abysmy wrocili do starej zasady placimy normalnie skladke i bawimy sie jak w poprzednich sezonach wtedy bedzie jasnosc co sie dzieje z kasa.. Przez kase sa zawsze naj wieksze awantury.. co do treningow organizowanych w poniedzialki to ja sie pisze na to mi jak naj bardziej pdpowiada.

wski pisze...

ja w pon mam swoje giery i na te na malej hali chodzic nie bede
co do czwartkow to wiadomo, jestem i place - nawet jak nie przyjde to nei zbiednieje a budzet musi sie zgadzac
co do strojow, ja uwazam ze mozemy zrobic jeszcze zrzute po 30 zika by byly lepsze stroje, pameitajmy ze one maja byc nie na miesiac a na dluzszy okres czasu
pozdro - Sebol